tisdag 4 mars 2008

Igång igen

Efter sjukdom på sjukdom är jag nu äntligen igång med träningen igen. Promenerade imorse och upptäckte att det faktiskt är riktigt ljust redan kl 6. En fantastisk morgon med -4 grader och soluppgång. Jag blir lycklig varje gång jag går runt vår fina lilla ö. Tänk att få bo så här fint så nära stan.

Körde ett styrkepass första på två veckor. Måste ju ha några pass i benen innan skidåkningen i påsk. Så det blev ben, axlar och lite mage. Det känns skönt att vara igång igen. Skönast var nog tuppluren i badet efteråt.

Jag letar också efter mina dyrstavar. De är ett par vita, smala och snygga Scottstavar. Har du sett dem mejla mig snarast!

Du som tränar, gör som jag, lägg upp ditt träningsprogram på http://www.eworkouts.se/ och få lite bättre koll.

Inga kommentarer: