söndag 18 maj 2008

Bara 34 dagar kvar...

Börjar på allvar längta till filmen kommer. Men är också lite rädd för att bli besviken. Den är ju bara SÅ hajpad. Jag läste att Carrie har 80 olika out-fits. 80!!! i en film. Filmen är värd att se bara för alla kläderna. Jag läste också att en klänning flögs in från en fotografering i djungeln någonstans i Sydamerika bara för att vara med under en tagning och flögs sedan tillbaka. Inte så miljövänligt men jag hoppas de kompenserade.

Jag har tillfört min garderob en superhärlig sidentunika idag. Dyr men underbart skön och snygg. Den blir perfekt till Vårfesten på Skansen på onsdag. Inte för somrig som klänningen jag först tänkte ha och lagomt glammig för ett lobbymöte (alltså inte så glammig :o)

Nu ska jag komma i SATC-filmstämning genom att kolla på några avsnitt från säsong 6.

Smala jeans och Coachskorna från New York, det blir perfekt.

1 kommentar:

Malin&Johan sa...

Du kommer ju lätt vara snyggast på stället! Och bara det är ju bevis på en lyckad fest!! :o)