söndag 4 maj 2008

Snart vinter...?

Japp, då var jag hemma igen. En vecka går fort, särskilt när man har roligt. Finväder, finfin åkning och fint sällskap. Jag har fått fräknar och lite googlesbränna (mest runt munnen så att det ser ut som jag har mustasch, why, why?) och här är det sommar. Får det gå så fort och hur varm är egentligen + 20 grader? Vad har man på sig och VAR är mina sommarkläder? Allt är grönt och jag har proppat i mig allergimedicin och hoppas på det bästa. Längtar redan till vintern och nästa skidsäsong. Planerar för nästa säsongs åkning. Ett som är säkert är att det blir fler skiddagar än den här mellansäsongen. Fast, visst ska det bli skönt med några varma sommarveckor innan.

Ett litet tips inför den kommande vintern: "Ät inte snö som är gul, särskilt inte om den är varm."

Inga kommentarer: