tisdag 24 juni 2008

Ingen uppföljare, tack!

Nu har jag sett den. Sex and the City-filmen. Vilken härligt underbar film. Jag gillade allt. New York-miljöerna, kläderna, väskorna, skorna men framförallt den kvicka dialogen. Det var precis på the good old days. Nu vill jag bara till frissan och fixa håret mörkbrunt igen. Men snyggast var ändå Samantha. Livet i LA har gjort henne gott.

Nu vill jag bara se den igen. Jag läste i nån tidning (vilken tidning har inte skrivit om filmen den senaste veckan?) att det redan är klart med en uppföljare. Jag känner mig tveksam. Går det verkligen att fortsätta hur länge som helst? Visst, jag vill ha mer men inte till vilket pris som helst. Nej, låt nu SATC vara. Så att vi kan frossa i gamla avsnitt och mysa när filmen kommer på DVD utan att slippa oroa oss för att Big ska lämna Carrie.

För er som vill ha mer: http://www.hbo.com/city/

Inga kommentarer: