fredag 27 juni 2008

Smak för det goda livet

Jag njuter av det goda livet. Lite väl mycket verkar pojkvännen tycka. Som imorse sa "Det är inte bra för dig att du är ute på sånt där för mycket". För igår kom jag hem vid midnatt efter att varit på mutmiddag med jobbets reklambyrå. Solen sken, havet glittrade och Stockholm visade sig från sin allra bästa sida, sjösidan. Vi åkte båt eller båt och båt någon slags båtpråm ut i den stockholmska skärgården. Det serverades champagne, vi minglade och kände oss utvalda. Alltså reklambyråer verkar kunna det här med hur man tar hand om sina kunder. Tänk om Telia kunde tänka i samma banor. Kockar från Grand hotell såg till att vi fick mat, det serverades gott vin och sedan mer champagne. Vi badade bastu!! (på en båt!) och jacuzzi upp på däck och såg solen gå ner över vackra, vackra Stockholm. Jag måste säga att jag gillar det där goda livet.

Idag är livet särskilt gott mot mig. Jag fick visa legitimation på Systembolaget. Alltså, det måste ha funnits en tvekan om att jag hade fyllt 20 år!!! Helt underbart! Jag känner mig riktigt lycklig. Helt klart en bra start på helgen. Jag struntar i alla som tänker att han bara försökte flirta med mig.

Vill ni kolla närmare på pråmen vi var ute med: http://www.sealounge.se/ Glassigt eller hur?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pråm och pråm. Pråm för väl snarare tankarna till dom fula, grå sakerna i södra hamn. Det här var väl snarare yacht än pråm men ändå inget mot Putemkin.

Susanne Snäll sa...

Putemkin är och förblir Putemkin.