torsdag 3 juli 2008

Två flugor i halsen och ett skärp runt midjan

Min tur till stan resulterade i att jag fick två flugor i halsen på cykelturen in. Jag glömmer alltid att cykla med stängd mun. Undrar hur många flugor man tål? Och hur gör vegetarianerna? Det är ju liksom kött. Ibland är de ju jättesvåra att spotta ut och lättare att bara svälja. Väl inne i stan gick det bättre. Jag som trodde att godbitarna på rean var slut. Men jag hittade både en klänning och ett riktigt snyggt skärp. Dessutom blev det present till lillebror (inte på rea) och hudkrämer till mamma (beställning) och kalsonger till pojkvännen. De sista kom tyvärr inte med hem. De sitter väl på någon skitglad kille som verkligen handlade på rea.

Middagen blev en bulgursallad på bryggan i solnedgången. Lilla Essingen måste vara Stockholms paradis.

Jag gillar just nu:
  • Att bo på Lilla Essingen
  • Duffy
  • Att ha semester
Jag ogillar just nu:
  • Måsar som skriker hela nätterna
  • Människor som ger måsarna mat
  • Gångare som går mitt i cykelbanan

Skärpet som var slut när jag var i NY fanns nu till halva priset.


En klänning som funkar både nu i sommar och till hösten.

Inga kommentarer: