lördag 30 augusti 2008

Lördagens skörd


Pojkvännen är på svensexa hela dagen och jag har en me-day. Tog en sväng till Fridhemsplan för lite shopping och det här hittade jag:
  • en grej att ha posten i som det står post på. Från Room
  • svarta bomullsbyxor att ha i Vietnam (läste på nån resesajt att det måste man ha. Jeans är alldeles för varmt)
  • ett par gröna shorts också att ha i Vietnam (jag tänkte att det är lika bra att slå till, det lär vara svårt att hitta shorts i december)
  • ett svart linne att ha när som
  • mat
  • tre tidningar som jag nu njuter av i soffan tillsammans med lördagsgodiset

På Room hittade jag också ett litet bord med stålben. Perfekt att ha bredvid fåtöljen för att kunna ställa kaffekoppen eller vinglaset på när jag läser mina tidningar. Och en snygg randig kudde från Designers Guild. Men ingen affär. Det kanske blir imorgon.

Inga kommentarer: