tisdag 19 augusti 2008

Snart jul!

Jag vill bara göra dig uppmärksam på att det nu är 90,5 arbetsdagar kvar till julledigheten. Jag vet för jag har räknat (Nix, jag är inte helt frisk). Den där halvdagen är eftermiddagen innan Allhelgonadagen och då brukar man ju hinna vila upp sig.

För att peppa mig lite tog jag en sväng förbi Åhlens city och hittade, hör och häpna, ett par bruna stövlar. Eftersom mina vader inte är lika smala som petit-fransyskornas (mer av skidåkarvader) har jag jätteproblem med att hitta stövlar. Nu hittade jag ett par som jag nästan får igen. Jag hoppas att jag med lite töjning nog kan få på mig dem innan vintern kommer. Har ju också en tanke att bli av med semesterkilona. Förhoppningsvis minskar också vaderna. Fast det är det ingen som vet. Men stövlarna är grymt snygga.

Inga kommentarer: