tisdag 30 september 2008

Träningsflow

Är inne i ett grymt träningsflow. Har kört konditionspass tre dagar i rad. Tre timmar på cross-trainern och känner mig riktigt nöjd. Det går så lätt, så lätt när jag får vara en del av Lauren, Audrina och Heidis liv i Los Angeles i mitt nya favoritträningstvprogram, The Hills som går på MTV på vardagar vid 17-tiden. Jag tog också några vändor med älsklingscykeln i det fina helgvädret. Folk satt ute i solen på uteserveringar! Helt underbart! Och Kiruna kom det snö i lördags. På hösten märker man verkligen hur avlångt Sverige är. Jag ser fram emot lite svalar väder. Jag gillar när luften blir hög och klar och man kan vädra att vintern är på gång.

Idag har jag träningsvilodag men ser fram emot ny träning imorgon. Jag borde komplettera konditionsträningen med lite styrka. Men det får bli nästa vecka. Jag orkar inte ha träningsvärk den här grymma träningsveckan.

Men för övrigt försöker jag att inte tänka på den finansiella krisen så mycket. Pengar är ju ändå bara papper. Och ibland inte ens det.

Och så måste jag försöka få tag på Sex and the City-filmen som tydligen har kommit ut på DVD.

Inga kommentarer: