torsdag 9 oktober 2008

Stilen håller i sig

Jag håller i min Queen Elisabeth-stil och har utökat min drottninggarderob med en snygg, snygg, snygg kappa idag. Den välskräddad, grå (nästan Pradagrå) och alldeles, alldeles underbar. Jag känner mig som en drottning, ser ut som en drottning och ska försöka lära mig att vinka med min handskprydda hand som en drottning.

Kappan är från Thomas Burberry och köpt på Awesome rags på PUB. En mycket bra affär med trevlig personal. Idag blev jag bjuden på en cup-cake med lila frosting. Jag tackade naturligtvis nej eftersom jag tappert försöker gå ner i vikt. Men trevligt var det!

Här är en bild på skönheten

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusig men vill ju se den på. En komplett Queen Susanne med handskar, hatt, kappa och en liten Corgi i koppel.

Susanne Snäll sa...

Eller snarare en nybadad labrador.

Anonym sa...

Hallelulja!