måndag 13 oktober 2008

Tillbaka från landet (som stockholmarna säger)

Likt en drottning har jag nu återvänt till stan efter att ha rekreerat mig på godset på landet. Iförd Queen Elisabeth-lantkläderna såsom svarta stövlar och grön oljerock av märket Barbour tog jag min svarta labrador på vandringar på ägorna. Bössan lämnade jag hemma men med en rejäl svampkorg på armen. Ni ser bilden framför er, eller hur? Jag har ju varit redo att skörda kantarellerna ett tag och visst fick jag skörda.

Titta bara på de här bilderna



En bild på Stina, labradoren som passar bra ihop med
gröna oljerockar och svarta gummistövlar och som älskar att bada

3 kommentarer:

Malin&Johan sa...

Fina, goda, lättplockade kantareller!

Susanne Snäll sa...

Ja, precis som det ska vara.

Anonym sa...

jösses vad gott! härligt med svamp! längtar redan till min nästa visit i svampskogen... tack för senast btw! stora kramen lina