torsdag 20 november 2008

Mat, glamour och en fd statsminister

Häromdagen fick jag Buffé med Nigella på framsidan och enkla recept av och med henne inne i tidningen. Men är det verkligen Nigella på bilderna? Det står att hon är 47 år men helt seriöst, hon ser ju ut som 16. HUR är det möjligt? Det måste väl ändå vara Botox? Hon ser ju mycket yngre ut nu än när jag började följa hennes matlagning för fem år sedan. Dock verkar recepten goda och enkla. Jag ska ta och prova Taginen med lamm till helgen.

Jag är jätteförtjust i att få rabattkuponger på varor som jag handlar ofta. Det är toppen! Så fortsätt registrera allt jag köper, snälla Ica!

För övrigt har jag i veckan både träffat Göran Persson och Charlotte Perrelli. Ibland överraskar fjärrvärmebranschen med både glamour och pompösitet. (Charlotte stod för glamouren). Kolla in. Klänningen var så snygg! http://www.youtube.com/watch?v=Z5L47HflTZ4

Inga kommentarer: