lördag 28 februari 2009

I-phone och Pops

Jag har länge varit less på min gamla mobiltelefon. Den har hängt med sedan 2006 och strulat en hel del nu på slutet. "Sätt in SIM-kort" var det vanligaste meddelandet och för det mesta gick det bara att ringa SOS-samtal. Nu har jag äntligen tagit tag i det och köpt en I-phone. Och jag är kär! Vilken skärm, vilken funktionalitet och vilken snygg produkt. Allt är genomtänkt och allt är så snyggt. Men smakar det så kostar det. Men det är det värt. Jag är så nöjd! Jag är dock lite skeptisk till hela Apple-sekt grejen men måste säga att jag är positivt överraskad av en så hajpad telefon.

Sen är jag lite småkär i André Pops som med charm, skidintresse och glimten i ögat lotsat oss genom vinterns skidhelger. Så imorgon ställer jag klockan (eller alarmet på min nya I-phone) på halv åtta och ser fram emot heldagssändninng från Vasaloppet. Naturligtvis hejar jag på bror och far som har startnummer: 12494 respektive 12495.

Nu ska jag försöka träna bort lite av träningsvärken jag har från igår då jag körde mitt första styrkepass på länge.

Inga kommentarer: