tisdag 28 april 2009

En bild från förr

Vi har liksom tingat en hund som inte finns. Men kanske, kanske kan pojkvännen och jag få en liten valp lagomt till semestern. En kull söta labradorer kommer att födas inom en dryg vecka. Fodertiken Ladda är installerad på kenneln i väntan på nedkomsten. Vi håller tummarna att det blir många tikar! För en tik vill vi ha. Helst en svart, passar ju så bra till mina svarta gummistövlar och min svarta Burberrytrench, fast så kan man ju inte välja en hund. Eller kan man det?

Hittade en söt gammal bild på min allra trognaste hundköpssupporter och på mig när vi lekte med Barbiehästarna i flickrummet på Lanternvägen någon gång i början på 80-talet.

3 kommentarer:

supportern sa...

Inte efter kläder kan man välja men klart det ska vara en svart. Som Babsen, släktklenoden. Och sen kan du köpa en röd/grön ara att ha på axeln.

Susanne Snäll sa...

På tal om kläder. Din tvärrandiga polo är ju rätt tjusig.

Anonym sa...

pa tal om klader... checka mina chanelklanningar pa http://milouochkarriaren.blogspot.com/