torsdag 28 januari 2010

Det heter kokosnöt!!!!

Jag vill skriva att det heter kokosnöt med s. Inte kokonöt som de säger i reklamen. Men gör jag det så avslöjar jag ju att jag tittar på Robinson. Det är lite skämmigt. Det är inte bra, det är inte kvalitetstv på något sätt. Det ger mig ingenting och jag tycker att deltagarna är tragiska. Paolo är i och för sig rätt ok som programledare. Men Robinson är inte bra. Men ändå tittar jag. Och jag engagerar mig och hetsar upp mig. Skriker åt tv och det är pinsamt. Tur att det är slut på lördag.

2 kommentarer:

Anja och Jonas sa...

Jag kunde inte få upp min KOKOnöt som jag köpte för ett tag sen. Jonas sa att KOKOnöten ruttnat till slut så jag fick slänga den :(

Paolo verkar ha tränat hårt på ansiktsuttrycket 'arga leken' inför Robinson tycker jag. och - så - pratar - han - väldigt - stolpigt - ungefär. som. det. är. punkt. efter. varje. ord.
Tur det är slut, jag håller med! Vem vann förresten?

Susanne Snäll sa...

Kokosnöten är en riktigt svår nöt att knäcka. Inte ens Povel fick upp sin.

Jag. Håller. Med. Om. Att. Paolo. Pratar. Stolpigt. Men att han är behållningen säger väl en hel del om programmet. Nån Hans vann. Men min favorit var den gamla och stenhårda hockeyspelaren Mats Thelin.