fredag 7 maj 2010

Är det ok att flirta på gymmet?

Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling träffades på gymmet. Jag blev för ett par år sedan uppraggad av en skadad hockeyspelare på ett gym i Luleå när jag rehabtränade efter min korsbandsskada. När jag pluggade i Umeå kunde det hända att jag släpade mig till IKSU hur trött jag än var för jag visste att han med stort H (just då) alltid gick på cirkelträningen på torsdagar. Gymmet är ett bra ställe att träffas på.

Vad tycker du? Är det ok att flirta på gymmet? På Piggelino.se kan du gå in och rösta.

Och pojkvännen och jag vi träffades på ett bröllop i Varberg. Också ett mycket bra ställe att träffas på.

Update: DN skriver idag (10/5-10) om hur du kan öka dina chanser att träffa någon genom att gå till gymmet.

1 kommentar:

MilouK sa...

Jag älskade att ragga på gymmet. Man köper ju inte grisen i säcken där! Nu går jag inte på gym längre. Också är jag visst gift.