tisdag 28 september 2010

10 000 besök!

Stoppa pressarna! Veckans scoop!
Idag har bloggen Två öar och en fjällstuga fått sitt 10 000 besök!

- Det är jätte, jättemånga besök och jag är glad för varenda ett. Förmodligen står jag själv för hälften av alla besök men trots det visar det här att jag har ett par trogna läsare, säger den glada bloggerskan Susanne Snäll när jag träffar henne för en pratstund.

Två öar och en fjällstuga startades i januari 2008 och handlar om allt som är viktigt och oviktigt. Ämnena kretsar kring allt från resor till politik och irriterande tanter vid fruktdisken, skidåkning och böcker. Utgångspunkten är de två öarna, Lilla Essingen, där vardagen utspelar sig och Gotland, där sommarstugan finns och hela semestern spenderas. Då och då, alltför sällan enligt Susanne själv, kommer inlägg från paradiset, fjällstugan i Abisko.

- Jag skriver för min egen skull men jag är självklart glad för att det finns någon som läser och vill tacka alla som följer min blogg och kommenterar. Jag blir inspirerad av alla kommentarer och kommer fortsätta att ge min syn på livet i fjällstugan och på mina två öar, säger Susanne med ett leende och försvinner ut i folkvimlet på Kungsgatan.*

*Detta är en påhittad intervju och reporten finns inte i verkligheten.

Inga kommentarer: