tisdag 30 november 2010

Glad åt det lilla

Jag är glad för jag var och provade ett par Acne-stövlar på lunchen. Jag har tidigare inte vågat prova ett par pga förnedringen när jag inte får på dem över vaderna. Det är en pärs att hitta stövlar när man har små fötter och skidåkarvader.

För säkerhets skull provade jag ett par 37:or (jag har ju vanligtvis storlek 36). Hör och häpna, ballonger åt barnen, jag fick på mig dem. Naturligtvis satt de jättetight men det gick. Till och med ovanpå ett par jeans. Hurra! Då tänker jag mig att ett par 36:or säkert funkar med strumpbyxor.

Tack PT-Karin för det nya träningsprogrammet och grattis till mig som lyckats gå ner några kilo. Nu är bara frågan om jag ska ha ett par svarta eller mörkbruna?

2 kommentarer:

MilouK sa...

Jag tycker du ska köpa ett par svarta. Och ett par bruna.

Susanne Snäll sa...

Ja, det klart. Varför välja? Jag hoppas på en rejälskatteåterbäring till jul.