fredag 6 maj 2011

Jo, och så var det ju det där med artiklarna

Till slut måste man ju ändå göra det. Ta tjuren vid hornen, öppna datorn, ringa samtalen, göra intervjun, få ner text på ett papper och se till att den röda tråden finns där. Om man inte faller ner och dör vill säga. Men det gjorde jag ju inte. Som tur är.

Jag är klar med krönikan, jag har skrivit en notis (inte obligatoriskt men jag vill ju så gärna ha en guldstjärna på Poppiushimlen.) och har nästan fått ihop den andra artikeln och deadline är inte förrän midnatt på söndag. Så nu ska jag fira fredag med pojkvännen.

Jo, just det imorgon är det kosläpp.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jippi! Kosläpp är sjukt kul och lite läskigt att titta på. Vilda är bara förnamnet på kalvarna iallafall.

Susanne Snäll sa...

Ja, det ska bli riktigt spännande. Själv är jag inte lika vild över grönskan. Men har preparerat med extra medicin.