måndag 19 mars 2012

En helt vanlig måndag


  • Glädjerus 1: Lilleman i sin nya barnstol. Tänk vad nöjd man kan bli av att flyttas från golvnivå till bordsnivå.

  • Väder: Snöflingor på Pärlhyacinten på balkongen.

  • Glädjerus 2: André Myhrers vinst av slalomcupen i går. Vilken kyla, vilka nerver. Vilket åk!

  • Orosmoln: Pensionen. Kommer jag att få någon överhuvudtaget? Det oranga kuvertet dök upp förra veckan och det ser väl inte helt ljust ut. Och enligt Svenska Dagbladet bör jag vara orolig. Riktigt orolig.

  • På agendan: Besök på Fotografiska. Det gäller att passa på så länge Lilleman sover sött i vagnen.
En helt vanlig måndag i mars.

2 kommentarer:

lina h sa...

hej hej - njut av fotografiska. Det är underbart? Har vi en dejt på fredag? Min mobil är kajko. Så jag har just nu inga numemr igen... Mitt jobbnr är 070-762 4787

Och så till en annan sak. vet att jag frågat förut och då hade du ingen kontakt men nu är det ju ett år sedan... Vi vill hyra hus åp gotland i sommar. Har du ngt tips till ngn som är sent ute!? stor KRam!

Susanne Snäll sa...

Lina; jag mejlar dig på FB.