söndag 13 maj 2012

Färgkoordinerad bokhylla

Städa, plocka bort, stuva undan, sortera och färgkoordinera bokhyllan.

Vi håller för fullt på att göra lägenheten visbar. Nästa vecka kommer fotografen och mot slutet av maj är planen att den ska ut för försäljning. Så vi städar, plockar bort, stuvar undan, packar ner, sorterar, slänger och färgkoordinerar bokhyllan. Visserligen var den redan relativt färganpassad men jag tyckte ändå att den behövde en genomgång. Jag önskar att jag hade tänkt på förefota men tyvärr. Skyller på amningshjärnan.

Så håll till godo med resultatet.

3 kommentarer:

Victoria sa...

Färgkoordinerad bokhylla! Har jag aldrig hört talas om förrut!!
Och maken säger att JAG är över-organiserad...

MilouK sa...

Hur länge får man skylla på amningshjärnan undrar en nyförlöst?

Susanne Snäll sa...

Vicke; har du väl börjat går det inte att sluta. Jag tar mig an garderoberna nu.

MilouK; dubbelt så länge som man är nyförlöst.