tisdag 28 januari 2014

Nytt beroende

Jag har ett nytt beroende. Utöver mitt ohälsosamma Carmexsmetande och oboydrickande (måste verkligen sluta) har jag fastnat i serumträsket. Sist jag var på Hudsalongen slog jag till och investerade i Exuvianceserumet. Och det är HELT fantastiskt. Min hud är sig inte lik. Jag liksom lyser. Kan verkligen rekommenderas. 
Uppdatering: fick frågan på FB vad serumet gör. Det vet jag inte riktigt men "Den ska liksom gå ner på djupet i huden och tillföra godsaker" sa hudterapeuten. Och det känns och syns. Flera oberoende personer har kommenterat att jag ser fräsch ut. Kan också vara för att de är småbarnsföräldrar själva och vet att  man kanske inte alltid får sin skönhetssömn och behöver lite pepp. Hur som helst. Den största skillnaden till preserumhud är nog den mjuka känslan, ingen torrhet och lystern. Jag liksom strålar, är snudd på självlysande. 

Inga kommentarer: