tisdag 1 november 2016

Julfrossa i London


Julen, firandet och allt pynt blir liksom viktigare för mig för varje år. När jag var yngre (typ innan barn) hade jag på sin höjd en stjärna i fönstret. 

Nu skyller jag på att jag gör det för barnen men jag tror egentligen det hänger ihop med åldern. Ju äldre man är desto mer pynt vill man ha. Det är ju sen gammalt.

London innan jul är det perfekta stället att frossa i julpynt. Alla varuhus med självaktning har en julavdelning. Det finns fina, coola och helt galna grejer. 

Jag passade på att besöka mitt absoluta favoritvaruhus, Liberty's. Självklart fick några fina, coola och helt galna grejer följa med hem. Dock inte julkulan med Queen Elizabeth på. Där gick min gräns.

Däremot skulle jag inte ha något emot att hitta ett par Gucci-tofflor i julstrumpan. 






Inga kommentarer: